Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (3) ART JOURNAL (15) ATC (65) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (3) BOBINKI (1) BOMBKA (2) BOŻE NARODZENIE (63) candy (33) CHOINKI (1) CHRZEST (10) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (22) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (16) DZIEŃ BABCI (2) DZIEŃ MAMY (9) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (1) EXPLODING BOX (3) FOLDER CD (1) FRIENDLY PLASTIC (1) GRUDNIOWNIK (1) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (23) INCHIES (1) INNE (10) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (1) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (283) KARTKI NAMIOTOWE (1) KARTKI SZTALUGOWE (26) KOMUNIA (11) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (7) KSIĘGI (17) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (5) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (6) LO (21) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (14) MASKA (7) MEANDER BOOK (2) MEDIA (20) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (6) NOTES (11) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (77) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (3) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (6) QUILLING (14) RAMKA (2) SERCA (3) SHABBY CHIC (10) SHAKER CARD (2) STEAMPUNK (6) STEMPLE (40) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (38) TACZKI (1) TAGI (19) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (6) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (88) TUTORIALS (25) URODZINY (38) VINTAGE (17) WAKACJE (1) WALENTYNKI (21) WARSZTATY (10) WIANKI (14) WIELKANOC (52) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (13) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (5) ZAWIESZKA (4) ZLOT (15) ŻYCZENIA (3)

czwartek, 11 kwietnia 2013

NIEOCZEKIWANY PREZENT OD MAGDY

     Po przyjściu z pracy  do domu  czekała na  mnie nieoczekiwana przesyłka od Magdy czyli fascynacje-ju . Otworzyłam i ONIEMIAŁAM Z WRAŻENIA zobaczywszy cudeńka,  o których mogłam do tej pory  tylko pomarzyć. Pomimo posiadania Maszyny, ale skromnej liczby wykrojników,  tylu przydasi z Big Shota jeszcze nie widziałam i na dodatek to wszystko dla mnie!
I to podziękowanie za skromne jajko  w stylu Shabby Chic, które wysłałam Madzi na święta.
Dziękuje Madziu bardzo za  częste odwiedziny na moim skromnym blogu i wszystkie  dobre słowa  jakie piszesz pod moimi wypocinami. 
Zaglądnijcie na blog Madzi i zobaczcie jakie cuda  tworzy. Polecam.



20 komentarzy:

  1. Też byłabym w szoku,gdybym zobaczyła takie cuda;)Oj będziesz teraz Dosiu szalała z kartkami,a ja chętnie będę oglądać Twoje dzieła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda, pozazdrościć. Już widzę Twoje kolejne piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne to wszystko :) zatem do pracy Dobrusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrusiu bardzo się cieszę, że udało mi się Ciebie mile zaskoczyć ...
    Mam nadzieję, że uda Ci się coś z tego wykorzystać i znajdziesz chwilkę czasu na skręcanie i formowanie kwiatuszków ... ;) ...
    Skoro przesyłka dotarła to mogę już spokojnie spać (nie do końca byłam pewna czy dobrze odczytałam adres ;) ) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Brakuje mi słów podziękowania.

      Usuń
  5. Jaka miła niespodzianka :) teraz czekamy na nowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałych prezentów:) Miłej zabawy z karteczkami teraz Ci życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnych karteczek teraz powstanie u Ciebie dzięki tak miłej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleeee fantastyczna niespodzianka. Cieszę się z Tobą i czekam na nowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaaaaał... no to teraz szalej Dobrusiu z tymi wycinankami:) czekam na efekty, aż się boję co z tego wyniknie jak nabierzesz rozpędu...:) chyba urlop na żądanie:) buziaki:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przydałby się ten urlop. Ale za dużo dzieci w pracy(40) i nie mam sumienia zostawiać koleżanek samych. Ale na początek muszę zrobić sobie motywator, bo zaczęłam znowu biegać po przerwie zimowej i czasu będzie jeszcze mniej.
      Dziękuję wszystkim za słowa wiary i motywację do tworzenia.

      Usuń
  10. Ale cudowności dostałaś, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękności dostałaś nic tylko robić kartki

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja również otrzymalam niedawno od Madzi piękne wycinanki... ogromna radosc!!!!!! cały czas jeszcze cwicze skrecanie kwiatkow. Jestem ciekawa, jakie piękności stworzysz z tych drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście można oniemieć na widok takiego prezentu. Cieszyłabym się jak dziecko:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do spisu blogów

    http://spis-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nic tylko dobrusiu pogratulować i do tworzenia cudów pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń