Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (3) ART JOURNAL (15) ATC (65) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (3) BOBINKI (1) BOMBKA (2) BOŻE NARODZENIE (63) candy (33) CHOINKI (1) CHRZEST (10) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (22) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (16) DZIEŃ BABCI (2) DZIEŃ MAMY (9) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (1) EXPLODING BOX (3) FOLDER CD (1) FRIENDLY PLASTIC (1) GRUDNIOWNIK (1) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (23) INCHIES (1) INNE (10) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (1) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (283) KARTKI NAMIOTOWE (1) KARTKI SZTALUGOWE (26) KOMUNIA (11) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (7) KSIĘGI (17) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (5) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (6) LO (21) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (14) MASKA (7) MEANDER BOOK (2) MEDIA (20) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (6) NOTES (11) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (77) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (3) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (6) QUILLING (14) RAMKA (2) SERCA (3) SHABBY CHIC (10) SHAKER CARD (2) STEAMPUNK (6) STEMPLE (40) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (38) TACZKI (1) TAGI (19) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (6) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (88) TUTORIALS (25) URODZINY (38) VINTAGE (17) WAKACJE (1) WALENTYNKI (21) WARSZTATY (10) WIANKI (14) WIELKANOC (52) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (13) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (5) ZAWIESZKA (4) ZLOT (15) ŻYCZENIA (3)

niedziela, 6 października 2013

ROCZNICOWE CANDY U DOBROSŁAWY

                   Niedługo mija rok, kiedy odważyłam się otworzyć blog i pokazać swoje pasje. 
Wracam na sam początek i powiem Wam kochane szczerze, że widząc to co osiągnęłam przez ten czas mam jeszcze więcej ochoty na wspaniałą zabawę. 
Poznałam wiele wspaniałych osób (to o Was), z którymi zawiązało się wiele przyjaźni blogowych i sympatii. Usłyszałam od Was mnóstwo pochlebnych komentarzy, które motywują mnie do tworzenia. Za co bardzo Wam dziękuję.
Dlatego pragnę podzielić się z Wami moją radością i kilkoma innymi słodkościami. 
Będzie mi bardzo miło, jeśli podczas trwania candy kilka razy zostawicie komentarz pod moimi skromnymi dziełami.
Macie na to czas do końca października, a wyniki ogłoszę
 4 listopada po zlocie we Wrocławiu.

Nagrodą główną jest    
A do tego inne przedasie, które będę zbierała przez cały czas trwania candy.
Wylosuję także dwie nagrody pocieszenia, chociaż one nie będą  takie skromne.
Zapraszam serdecznie,  życzę powodzenia i wspaniałej zabawy.

Dobrosława 
A tu banerek dla Was . Podlikujcie go na bocznym pasku.



65 komentarzy:

  1. To jest cudo. Zapisuję się oczywiście..

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny wianek!!! spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek zachwycający :-))) Ja też się ustawiam i życzę kolejnych owocnych w różnorodną twórczość lat :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ustawiam także i zapraszam do mnie również na candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny- wypaśny bardzo shabby-zapisuję się i ja : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie inspirujesz tymi wiankami! Aż chyba w końcu wezmę się do roboty i coś wytworzę jesiennego :)
    Świetne słodkości przygotowałaś Dobrusiu - z chęcią wezmę udział w tej zabawie.
    A Tobie życzę by wraz z kolejnymi blogowymi rocznicami radość z tworzenia tylko się zwiększała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to szczęścia nie mam ,więc nie często startuję w takich zabawach,ale Twojego wianka nie mogę pominąć ,jest zbyt piękny,aby zostawić go w spokoju .Także zapisuję się i czekam na szczęście podczas losowania,może uda się chociaż jakiś kwiatuszek zagarnąć:)Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie ten wianek... może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczny wianek

    Pozdrowionka Kreska

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję Twoje poczynania od dawna i podziwiam. Z chęcią stanę w kolejce po ten piękny wianek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykły wianek, zakochałam sie od pierwszeo wejrzenia. Muszę staąc w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny wianek :) z przyjemnością dołączam do zabawy :) Banerek umieściłam na swoim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny wianek więc się zapisuję ! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagroda przepiękna!!!! Zapisuję sie z ogromną nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie wielkiej fanki Twoich prac dwa razy namawiać nie trzeba :) oczywiście że tu stanę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wianek. Staję i ja w kolejce po nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny wianek:) Zapisuję sie z miła chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ozdoba, widać talent twórczyni tego wianuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały wianek:) Z przyjemnością stanę w kolejce:)
    Gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie przystępuję do zabawy po ten wianuszek .... Gratuluję nawet nie miałam pojęcia że jesteśmy równe stażem ....blogowym a Ty kobieto to rozwinęłaś skrzydła przez ten czas i to bardzo . Sięgasz już szczytów . pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wianek! Z przyjemnością ustawię się w kolejeczce :))
    Banerek - jest i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten wianuszek!!! Po praz pierwszy startuję do candy :) i ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam też do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny wianek:) taki wiosenny:)
    super ze dzieki takim konkursom mozna poznac tak ciekawe blogi

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny wianek bardzo ciekawy blog obserwuję i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna nagroda! Z radością wezmę udział w rocznicowym świętowaniu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ,ustawiam się w kolejce !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się w kolejce, licząc na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  29. Nagroda jest przepiękna:) Ustawiam się do kolejki a Tobię życzę kolejnych cudownych projektów!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ten wianuszek jest cudny, przepiękny! Oczywiście z wielką radością zapisuję sie na Twoje candy :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  31. z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczności po prostu cudo dlatego ja też staje w kolejeczce :)http://jagatakrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolejne Piękne Twórcze miejsce, do którego trafiłam pewnym "zbiegiem okoliczności":)
    Moja radość rośnie widząc, że tyle jest wspaniałych Istotek działających w tak wyjątkowy sposób - wyrażających swoje Dusze tak niezwykłymi pracami:)
    Dziękuję Ci Dobrusiu za inspiracje, jakie przedstawiasz na swoim blogu:) mam nadzieję, że już niebawem będę mogła zaprosić do siebie (blog się powoli rodzi:)
    Jeśli mogę, chętnie przyłączę się do zabawy:)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  34. Ktoś pomyśli, że pazerna, bo to moje trzecie candy, ale jak tu się oprzeć tym wspaniałościom?! Dobrusiu i ja chętnie, jeśli szczęście dopisze, przygarnę ten cudny wianuszek :)
    Banerek już u mnie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny wianuszek Dobrusiu! Cudne kwiaty!
    Z chęcią się zapisuję na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudny ten wianuszek :-) Nie wiem jak to się stało, że go wcześniej nie widziałam...
    Banerek u mnie na http://wykonania.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. i ja ustawiam się w kolejce po to cudo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na samym poczatku chciaabym Ci zozyc najwspanialsze zyczenia z okazji pierwszego roku na blogu, wiele nowych postów z ogromną ilościa postów, mnóstwo konkretnych komentarzy, aby dodawały Ci siły przy dalszym TWORZENIU. Znalezienia czterolistnej koniczyny aby przyniosła Ci mnóstwo szczęścia i złotej rybki. Żeby spełniła Twoje trzy największe marzenia :)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki !!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny wianek :) I ja się dołączam do zabawy i chętnie poobserwuję Twój blog - pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy.Śliczny wianek! Bardzo chętnie go przygarnę :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo chętnie ustawie się w kolejce po takiego słodkiego cukieraska.....

    OdpowiedzUsuń
  42. oczywiście mnie nie może zabraknąć w kolejce bo jedną z Twoich pięknych prac ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny! Banerek już podlinkowałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję 1 urodzin i życzę wielu kolejnych. Osiągnięcia masz wspaniałe, ale piękne prace przyciągają gości.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich słodkościach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, który też za kilka dni będzie obchodził pierwsze urodziny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również Dobrusiu dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    baner:http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny chętnie wezmę udział w zabawie pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna zdobycz do zdobycia :) Koniecznie się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana, przede wszystkim gratulacje roczku (swoją drogą mi też niedawno, a właściwie wczoraj minął roczek :) i życzę wielu wspaniałych i twórczych pracw kolejnych dniach, miesiacach i latach Twojego blogowania :*
    Oczywiście na Candy się zapisuję i zapraszam do siebie :))))
    Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wianuszek istne cudo:) taki wdzięczny i delikatny:)ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale ten rok szybko minął prawda ja sama się właśnie zorientowałam i że mnie niedawno minął roczek na nowym miejscu ;) Ja bardzo chętnie się do zabawy przyłączam bo na widok wianuszka serce mi szybciej zabiło... jest obłędny piękny i uroczy :D z pewnością będę mocno trzymać za siebie kciuki ;) Pozdrawiam.... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. może szczęście mi dopisze.... :)
    fajnie tu :) gnam się dalej rozglądać...

    OdpowiedzUsuń
  53. Z chęcią wezmę udział :) i na pewno zostanę na dłużej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wianek śliczny, więc ja też się zapisuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Biorę udział i oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny wianek, z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. jak ja się cieszę z poznania was wczoraj! Tyle można się od Was nauczyć!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja się jednak nieśmiało ustawię w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny wianuszek, zdążyłam do kolejki :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam wianki, wiec stanę w kolejce, chyba już w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem wielbicielką wianków, więc nie mogę się powstrzymać, żeby nie wziąć udziału wtej zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie zauważyłam, że już po północy. Przepraszam. Spóźniłam się, mówi się trudno :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny wieniec, szkoda że za późno odkryłam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie dziwię się widząc taką kolejkę...
    Wianek jest przepiękny!
    Ustawię się i ja ;-)

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń