Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (3) ART JOURNAL (15) ATC (65) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (3) BOBINKI (1) BOMBKA (2) BOŻE NARODZENIE (63) candy (33) CHOINKI (1) CHRZEST (10) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (22) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (16) DZIEŃ BABCI (2) DZIEŃ MAMY (9) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (1) EXPLODING BOX (3) FOLDER CD (1) FRIENDLY PLASTIC (1) GRUDNIOWNIK (1) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (23) INCHIES (1) INNE (10) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (1) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (283) KARTKI NAMIOTOWE (1) KARTKI SZTALUGOWE (26) KOMUNIA (11) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (7) KSIĘGI (17) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (5) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (6) LO (21) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (14) MASKA (7) MEANDER BOOK (2) MEDIA (20) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (6) NOTES (11) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (77) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (3) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (6) QUILLING (14) RAMKA (2) SERCA (3) SHABBY CHIC (10) SHAKER CARD (2) STEAMPUNK (6) STEMPLE (40) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (38) TACZKI (1) TAGI (19) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (6) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (88) TUTORIALS (25) URODZINY (38) VINTAGE (17) WAKACJE (1) WALENTYNKI (21) WARSZTATY (10) WIANKI (14) WIELKANOC (52) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (13) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (5) ZAWIESZKA (4) ZLOT (15) ŻYCZENIA (3)

poniedziałek, 4 listopada 2013

WARSZTATOWY WIANEK U AYEEDY I WYNIKI CANDY

Odpoczywam po 2 dniach pełnym wrażeń i niezapomnianych chwil.
Jak już pisałam poprzednio, mój debiut warsztatowy był udany z czego bardzo ciesze się. Bawiłyśmy się wybornie tworząc wspaniałe małe arcydzieła.  Czytając komentarze i rozmawiając jeszcze osobiście z moimi zdolnymi koleżankami mam cichą nadzieję, że zaszczepiłam w nich chęć tworzenia w tej wspaniałej technice  jaką jest Iris Folding.
        Ale i ja wybrałam tym razem warsztaty u Ayeedy, gdzie tworzyłyśmy piękne Bożonarodzeniowe wianki. 
Mój wyszedł tak..........

I jeszcze zdjęcie naszej warsztatowej ekipy.

Zdjęcie: Wianki 03.11.2013
Warsztaty prowadzone przez Aida Domisiewicz


             A teraz wyniki Candy , na które przyszedł czas.
Dziękuję bardzo za wspaniałe komentarze, za wpisy znanych i nieznanych przeze mnie osób.  
Przeczytałam  wiele miłych słów, za które bardzo dziękuję.

A teraz maszyna losująca.....


Ogłaszam, że wianek przypadł w udziale...........




A dwie nagrody pocieszenia dostają.............





Gratuluję i proszę o kontakt na maila   dosia000@o2.pl

Dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę i przykro mi szczerze, że wygrać nie mogły wszystkie osoby.

24 komentarze:

  1. Dosiu, przepiekne wianki....Gratuluję wygranych dziewczynom:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mam szczęście, nie spodziewałam się, bardzo się cieszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki fantastyczne, bardzo urokliwe. Co do candy, to oczywiscie gratulacje dla zwyciezczyni (udam ze wcale zazdrosna nie jestem :) i naturalnie dla dziewczyn z pocieszankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę. Pozdrawiam Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom! Dziękuję z zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wianek.
    Gratuluję wygranym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianek jest mój?! wow cieszę się przeogromnie bo jest piękny:) dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. a wianek z warsztatów u Ayeedy wyszedł cudnie

      Usuń
  8. Gratulacje! Pozazdrościć....
    A wianuszek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wianki zrobiłyście:)
    Gratulacje dla dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wianki! Gratuluję szczęściarom, które wylosowały te piękności:))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje dla wylosowanych !!!
    Wianki warsztatowe bardzo ładne.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są te wianki, takie inne niż tradycyjne. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy rocznicowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn :) A wianek jest przepiękny!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne wianuszki , dziewczynom szczerze gratuluję i dziękuję dziękuję dziękuję . Wiesz że się i tak cieszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny wianek - do tej pory żałuję, że nie mogłam być na warsztatach. Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny wianek i pozostałe również :) gratulacje dla wylosowanych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny :D z reszta wszystkie wygladaja cudnie :D kurcze a tak trzymałam kciuki za ten wianuszek ;) no nic pozostaje mi tylko pogratulować zwyciężczyni a raczej ... niom :D Dzieki Dobrusiu za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wianki przesliczne, a to mi przypomina, że moj świąteczny już deczko sfatygowany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany! Jak ja mogłam to przeoczyć?! Ale się cieszę! I dziękuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Rycho w czas sprawdzam wyniki Twojego candy :-)) Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę :-)))

    OdpowiedzUsuń