Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (3) ART JOURNAL (15) ATC (65) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (3) BOBINKI (1) BOMBKA (2) BOŻE NARODZENIE (63) candy (33) CHOINKI (1) CHRZEST (10) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (22) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (16) DZIEŃ BABCI (2) DZIEŃ MAMY (9) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (1) EXPLODING BOX (3) FOLDER CD (1) FRIENDLY PLASTIC (1) GRUDNIOWNIK (1) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (23) INCHIES (1) INNE (10) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (1) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (283) KARTKI NAMIOTOWE (1) KARTKI SZTALUGOWE (26) KOMUNIA (11) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (7) KSIĘGI (17) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (5) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (6) LO (21) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (14) MASKA (7) MEANDER BOOK (2) MEDIA (20) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (6) NOTES (11) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (77) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (3) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (6) QUILLING (14) RAMKA (2) SERCA (3) SHABBY CHIC (10) SHAKER CARD (2) STEAMPUNK (6) STEMPLE (40) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (38) TACZKI (1) TAGI (19) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (6) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (88) TUTORIALS (25) URODZINY (38) VINTAGE (17) WAKACJE (1) WALENTYNKI (21) WARSZTATY (10) WIANKI (14) WIELKANOC (52) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (13) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (5) ZAWIESZKA (4) ZLOT (15) ŻYCZENIA (3)

sobota, 2 sierpnia 2014

Candy w ARSowni

Witajcie zapraszam na candy nowo poznanej w Dusznikach koleżanki- Sylwii, wspaniałej dziewczyny i artystki.

Dzisiaj z okazji mojego 100  posta chciałam Was serdecznie zaprosić na Candy :)
Mam dla Was kilka niepowtarzalnych rarytasów, m.in. papier czerpany słoniowy i craftowy, przywieziony prosto ze Święta Papieru, które odbyło się w Dusznikach Zdroju, ceramiczny guzik prosto z pieca Smaku Gliny oraz 10 m brązowej taftowej wstążki, dwa duże kokosowe guziki, cztery małe kokosowe guziki, cztery metalowe kwiatki, dwie duże gardenie, baza craftowa 13,5x13,5, dwa metry sznurka jutowego, a zestaw zamyka kwiatowy stempel.

Skusiłam Was choć troszkę ?
Jeżeli tak to zapraszam do zabawy. 

Zasady są trzy:
1. Zapisz się - zostaw komentarz pod niniejszym postem
2. Przekaż dalej - zamieść osobny post o candy na swoim blogu lub na FB 
3. Dołącz, jeśli masz ochotę  - będzie mi bardzo miło, jeżeli rozgościsz się na moim blogu, a jeżeli nie masz ochoty to nie przymuszam ;)



Zabawa trwa od 31.07. do 01.09.2014 r. 

2 komentarze:

  1. Prowadzisz ciekawego bloga. Przypadkiem na niego trafiłam i postaram się zostać na dłużej.
    Podobają mi się kartki, które wykonujesz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Podobnie jak poprzedniczka trafiłam do Ciebie przypadkiem. Znalazłam tu dużo ciekawych dla mnie pomysłów. Będę zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń