Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

niedziela, 28 grudnia 2014

Wieczorna gwiazda

      W te  Święta zakochałam się w gwiazdkach, które zobaczyłam na pokazie Rudolph podczas IV DJWC we Wrocławiu.
Na pewno widzieliście już kilka moich kartek w tym stylu, którymi obdarowałam w tym roku znajomych, a tym razem ostatnia w tym temacie kartka imieninowa dla mojej przyjaciółki Ewy.

 Zgłaszam na wyzwanie
http://blog.craftbar.com.pl/2014/12/wyzwanie-14-zakodowane-swieta.html
4, 8, 12, 16
                                                      



9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrusiu, kartka przecudnej urody.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)
    Ania
    p.s. Przepraszam ale musiałam usunąć poprzedni komentarz bo literówki były nie do zniesienia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie widziałam wczesniejszych gwiazdek,bo odpoczywałam od bloga,ale to co dzisiaj zobaczyłam wprawilo mnie w osłupienie;)
    Dosiu cudeńko!!
    Kochana widać,że kochasz to co robisz i nieustannie się czegoś uczysz,przez co nie jest tutaj nudno.
    Dosieńko życzę Ci samych cudownych chwil w Nowym Roku i oby wena nigdy Cię nie opuszczała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do lektury Tygodnika, bo jest tam twoja praca i miło mi będzie jak wrzucisz jakiś komentarz : http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2014/12/tygodnik.html
    Pozdrawiam! Krulik

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka. Postaraj się jednak nie zasłaniać sobą źrodła światła, żeby się przybliżyć do kartki użyj zoom'a. Pozdrawiam serdecznie!laurkowakraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sporo zaległości, ale ta praca jest zachwycająca!!! Kochana nie udało mi się przed Świętami, więc przesyłam najpiękniejsze życzenia noworoczne! I do zobaczenia szybko mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity klimat i fantastyczne połączenie elementów. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń