Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

wtorek, 6 stycznia 2015

Coś nowego

          Choć od dawna przewijały mi się na różnych blogach kartki namiotowe, dopiero teraz skusiłam się na ich zrobienie. 
I spodobało mi się. 
Kartka prosta i dla każdego.















19 komentarzy:

  1. Wow - ale poszalałaś, też się do nich przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Kartki piękne. powinnam dojrzeć do robienia i takich:-))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne takie kartki są :) szkoda, że ja nie mam zdolności manualnych

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja wygląda imponująca- jak dla mnie czwóreczka -naj- psze Pani : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są, nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kartki,tylko chyba do nich potrzeby jest wykrojnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wszystkie!!! Cudownie wszystko razem wygląda :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są - też muszę wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zwłaszcza 3 i 5 :-))) Ja bardzo lubię taką formę kartki , jest dobra na każdą okazję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki są rewelacyjne, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie tą formę a Twoje są idealne .... Kurs na wózek http://izabellw.blogspot.com/2011/07/kurs-wozeczek.html gdybys chciała się skusic

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki śliczne i efektowne. Też muszę spróbować takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Ci to wyszło Dobrusiu ;-)))
    Zainspirowałaś mnie - i ja sie skusze zrobić taką ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa forma i piękne wykonanie, nie spotkałam takich i nie bardzo wiem jak się je robi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne karteczki !!!
    Coś całkiem innego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj w Nowym Roku!
    Karteczki są fantastyczne!!! Chcę takich więcej! Są bardzo efektowne i eleganckie :)
    Nie widziałam jeszcze takiej formy, ale faktycznie warta jest zainteresowania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe i w mojej ulubionej kolorystyce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń