Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

sobota, 11 listopada 2017

Świąteczne blendowanie

W końcu zmobilizowałam się do kolorowania stempli. Choć wiem, że to nie końca moja bajka, stwierdziłam, że powinnam spróbować głębiej wgryść się w ten temat.
Tym bardzie, że od dłuższego czasu jestem dumną posiadaczką kilku Copików, do których dokupiłam teraz blender i dopiero zobaczyłam do czego to służy :)
Ta zabawa mi się podoba.  Blendowanie  może dać fajne efekt, a papier satynowy, który posiadam jest do tego idealny..
Do tego już wiem, że koniecznie muszę dokupić kilka kolorów i będę cała happy.
Moja pierwsza próba blendowania znalazła się na zimowej kartce.


A najprostsza z choinek na drugiej karteczce.


Mam nadzieję, że jeszcze nieraz będę mogła pokazać wam swoje kolorowanie 
Pozdrawiam 
Dobrosława

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki z Twoje kolorowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń