Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

sobota, 13 kwietnia 2013

KOSZYK Z PAPIEROWEJ WIKLINY




          Nie uwierzycie , ale pierwszy raz w ręku miałam papierową wiklinę. Nakręciłam się trochę  i zrobiłam coś, co można nazwać koszykiem. Powiem Wam, że zazdroszczę tym z Was, które robią różne  cuda  z papieru, o których mogę tylko pomarzyć.
Przyznam się w końcu, że ten mój koszyk jest trochę oszukany, a  jak go zrobiłam to zobaczcie tutaj


 ZGŁASZAM NA WYZWANIE

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2013/04/szufladowe-7-wyzwanie-gazety.html



12 komentarzy:

  1. Łoj tam oszukany. A kto powiedzial ze papierowwa wiklina ma byc pleciona? Koszyk bardzo ladny. Ja sie przymierzam do koszyka na pieczywo. Zycze powoddzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią papierowa wiklina nie musi byś wyplatana .A koszyk wyszedł fantastycznie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny koszyczek - super go wykombinowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. eeee ... gdyby nie lekko odstające rurki ... chociaż właśnie może taki efekt miał być to bym powiedziała że dobrze jest :) za każdym kolejnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszukany, czy też nie - świetnie Ci wyszedł. Ja nie mam odwagi nawet spróbować zabawy z papierową wikliną, więc podziwiam to, co robią inne:)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowy, wykonanie pierwsza klasa !
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wykonałaś,jak zawsze perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uważam, że koszyk świetnie wyszedł :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze koty za płoty. Mi się podoba, bo pierwsze jak moje.Mnie pochłonęło to po całości. Pozdrawiem :}

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń