Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

środa, 6 lutego 2013

WALENTYNKOWA NIEWALENTYNKA

Coś mi tu nie pasuje i Walentynki mnie wcale nie cieszą.   Myślę sobie - po co zmuszać swojego faceta, żeby raz w roku mówił jak mnie kocha, kiedy i tak wiem co czuje przez cały rok.  Biedni ci faceci!
tak więc nie nastawiam się na święto i jutro wcinam pączki.

ZGŁASZAM NA WYZWANIE

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-mapkowe.html
 
http://craftycardmakers.blogspot.com/2013/02/challenge-84-vintage-love.html 
http://craft-szafa.blogspot.com/2013/02/3-mojej-kasiezniczce-mojemu-ksieciowi.html
http://blog.decokreacje.pl/2013/02/wyzwanie-nr-10-z-sercem-do-serca.html
http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-10-walentynki.html
http://scrapakivi.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-14-z-sercem.html
http://blog.crafts.hopmart.pl/2013/02/witajcie-w-kolejnym-wyzwaniu.html
http://kreatywnepole.blogspot.com/2013/01/wyzwanie3-kropki-kropeczki.html
http://13artspl.blogspot.com/2013/02/wyzwanie-4-miosc-jest-darem-challenge-4.html




26 komentarzy:

  1. jakże ja zazdroszczę takiego talentu :) podziwiam i z zachwytu wyjść nie mogę :)

    pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiatuszki i wszystko ładnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful vintage card. Thank you for joining us at CCM this time.
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka wyszła bardzo ładnie, mi też spodobała się ta mapka :)
    Co do Walentynek, to doskonale rozumiem Twój punkt widzenia i nie zmuszam mojego mężczyzny do wyznań akurat tego dnia (co innego w rocznicę ślubu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że kompozycja wyszła tak romantyczna, że zupełnie nie pasuje do nastroju w którym powstała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczna kartka. I pięknie wyszła. I możesz być zadowolona :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, romantyczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)
    Pozdrawiam
    vairatka

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama też nigdy niczego nie oczekuję na Walentynki. To tak jakby jeden wyskok w jeden dzień. Mój facet ma mnie kochać zawsze, zawsze, nawet jak będę stara i sflaczała :) Tak więc nie przywiązuję specjalnie wagi do tego święta.
    Panom udziela się to całe nakręcanie, starają się sprostać wymaganiom otoczenia. Ale jak mi czekoladkę przyniesie to jest miło.:)
    Ech, sama siebie nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful card for Vintage Love! Thanks so much for playing along at CCM! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie karteczka bardzo się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka prześliczna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka, serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArtu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bogata kartka!Dziękujemy za udział w wyzwaniu HopmArt!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A beautiful vintage card. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers. Xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, ale z czego nie jesteś zadowolona? :) Karteczka jak dla mnie na tyle uniwersalna, że nie tylko z okazji walentynek można ją wręczyć :) No i napis też fajniejszy, niż oklepane "kocham Cię" :)) Dziękuję za udział w zabawie 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie też bomba! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna, taka w stylu retro :) podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna! dziękuję za udział w wyzwaniu Kreatywnego Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful card .
    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this week.

    Annette

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna walentynka :-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  21. kwiatki mnie zauroczyły:)
    Viol-DT Craft-Szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna karteczka :)) Dziękuje za udział w wyzwaniu HopmArt

    OdpowiedzUsuń