Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

wtorek, 26 lutego 2013

LIFT KLAUDII

..........i kolejny lift u Mamajudo- tym razem piękna kartka Klaudii w tonacji różowo-bezowej.
A u mnie zrobiła się Wielkanocna po zmianie serca na jajko. Mam nadzieję, że autorka nie będzie miała mi za złe tej zmiany.
 Do dekoracji jajka wykorzystałam piasek brokatowy, który kupiłam dzisiaj w Biedronce. Fajna sprawa. Ale na zdjęciu niestety nie widać, że moje esy-floresy są brokatowe.

ZGŁASZAM NA WYZWANIE
have expressed the challenge


http://wolnachwila.blogspot.com/2013/02/499-lift-project-part4.html 

http://sparklesforumchallenges.blogspot.com/2013/02/challenge-41-lace-it-up.html 
http://theshabbytearoom.blogspot.com/2013/02/week-155-pink-party.html 




14 komentarzy:

  1. Ciekawa ta praca :) Myślę, że zamiana serduszka na jajko to nie problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietuzinkowa propozycja na Wielkanoc, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wielkanocna kartka Ci wyszła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za wspólną zabawę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym miała talent w łapkach to też bym sobie takie zrobiła :)
    Jeszcze troszkę a przyjdzie nam wysyłać karteczki na święta.
    Pięknie wyszło Dobrosławo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantyczna ta kartka wielkanocna,tiul,koronki :-))) Świetne połączenie. Czy moja kartka doszła ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zadaniem doc nietypowa jak na Wielkanoc:) ale bardzo ładna:) i troszkę ten brokacik widać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki i jak na czasie...

    OdpowiedzUsuń
  10. HA HA, a ja pominęłam serce i kombinowałam, jakby złapać dwie sroki za ogon i zrobić z tego liftu kartkę wielkanocną, ale nie podołałam. A Ty owszem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh so Shabby Chic! Love the distressing and your flower arrangement. Thanks for joining us at The Tea Room this week!

    OdpowiedzUsuń
  12. A gorgeous card! Thanks for taking part in Sparkles 'Lace It Up' challenge xx

    OdpowiedzUsuń