Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

wtorek, 12 lutego 2013

KONKURS NA CYNIE -Prace

       Dziewczyny jesteście wspaniałe . Już zaczynają nadchodzić cynie wykonane Waszymi zdolnymi rękami . Szczerze - ja mam jeszcze dużo do zrobienia . .
Ale do soboty muszę zrobić!!!!!
Zostawiajcie komentarze z linkiem  pod tym postem . Dziękuję bardzo i czekam. 
PIERWSZA SWOJE CYNIE POKAZAŁA   MAŁGOSIA
http://papierowamagiamalgosi.blogspot.com/
 Jako drugie swoją pracę przesłały  Paseczkowa z Arletą. 
   Troche im zazdroszczę, że razem robią te wszystkie cuda.
 
 Teraz i ja mogę się pochwalić swoim  letnim bukietem .


  I takim sposobem dziękuje dziewczyną za wkład pracy i ogłaszam , że dzisiaj wszyscy są zwycięzcami i obie prace będą nagrodzone . 

6 komentarzy:

  1. Dobrusiu, ja mam cynie już dawno zrobione, ale same główki kwiatów i nie mam zielonego pomysłu co z nimi dalej zrobić, chyba opuściła mnie wena :( proszę napisz mi gdzie muszę wysłać zdjęcie? Bo chyba nie doczytałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdybyście zostawiły komentarz tu z linkiem do pracy , tak jak na wyzwanie blogowe.

      Usuń
    2. albo na mojego maila dosia000@o2.pl

      Usuń
  2. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrusiu, mam nadzieję, że zdążyłyśmy :)
    http://wycinanki-wyklejanki.blogspot.com/2013/02/wielkanocny-wianek.html

    OdpowiedzUsuń