Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

czwartek, 14 lutego 2013

HAFTOWANE JAJKA

             Znalazłam przypadkiem na stronach rosyjskich haft wstążeczkowy, który mnie zauroczył. Takich cudów  zrobionych zdolnymi rękami nie widziałam dawno. Niestety tego jajka i innych rzeczy nie zrobiłam ja , ale mam zamiar spróbować.

Jeśli chcecie zobaczyć więcej to zapraszam na mój profil
http://stylowi.pl/arantir
znajdziecie tam też dużo kursików na kwiaty i dekoracje










19 komentarzy:

  1. Podziwiam osoby, które tworzą techniką haftu wstążeczkowego i zazdroszczę, bo te wszystkie prace to istne cudeńka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cuda. Tylko pozazdrościć takich umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te jajka to prawdziwa bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście to małe dzieła sztuki, chociaż nie bardzo umiem sobie wyobrazić jak można haftować jajko. Nieprawdopodobne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się powtórzyć:dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, przepiękne rzeczy powstają po przez haft wstążeczkowy. Wciąż podziwiam. Pod tym linkiem można znaleźć mnóstwo inspiracji do tworzenia nie tylko tą techniką.http://pinterest.com/mztrees/crafting-posies/ Miłego oglądania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tą stronkę . To jest odpowiednik polskiej STYLOWI. Weszłam i wyjść nie mogę . Jeszcze tyle tutoriali z kwiatami nie widziałam . Polecam gorąco , tylko znajdżcie dużo czasu.

      Usuń
    2. Tak, tak. Można stracić poczucie czasu. Mój mężuś śmieje się że to moje demotywatory.:)

      Usuń
  7. Cudne inspiracje- takich jajeczek jeszcze nie widziałam- więc czekam na Twoją próbę : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to można wymyśleć jeśli chodzi o wydmuszki. Te są piękne. Haft wstążeczkowy zawsze mnie zachwycał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale jajka!! Pozdrawiam Karolina z Robótkowej Doliny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne dzieła pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepieknie haftowane brak slow na te zdolnosci

    OdpowiedzUsuń