Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

środa, 5 marca 2014

Na Chrzciny

             Jakieś takie cukierkowate, słodkie i okazjonalne. 
Karteczki na Chrzest Święty, które jednak  nie do końca są z mojej bajki, ale spróbować trzeba wszystkiego.
 Pierwsza kształcie sukienki, która podglądnęłam na blogu Sklepu Ewa



 Druga w kształcie wózka  i tą już opracowałam sama.









13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z wózeczkiem! Bardzo mi się podoba. Sukienka również bardzo ładna, podoba mi się przyklejona warstwami "koronka".

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczka ale wózek wręcz genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie cudne :) W kształcie wózka widziałam gdzieś kiedyś ale Twoja ma swój urok :)

    Zapraszam do mnie na tegoroczne karczochy www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, zwłaszcza wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suknia szalenie elegancka a przy wózku pewnie napracowałaś się... prześliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! musiałaś się nieźle napracować ale efekt!...cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrosławo rzeczywiście Cie nie poznaję , wyszło świetnie . Obie niesamowicie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne karteczki. Wózeczek jest niesamowicie słodki i elegancki

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie widać, że nie są w Twoim temacie, pięknie wyszły!!! Bardzo podoba mi sie ta sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie, ale na taką okazję chyba powinny być właśnie takie... ;) Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń