Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

czwartek, 5 czerwca 2014

Mój pierwszy raz

      Z okazji Dnia Dziecka we Wrocławiu odbył się V Bieg dla Maćka na 10 km.
Cała akcja zorganizowana dla  niepełnosprawnego Maćka i innych dzieci na wynajem wózków sportowych i prowadzenie różnego typu zajęć sportowych dla dzieci szczególnej troski.
Za namową koleżanki postanowiłam i ja spróbować swoich sił i zmierzyć się z tym biegiem. 
A więc veni, vidi i dalej mogę tylko napisać, że do mety dobiegłam, a więc to moje Vici.
A teraz kilka fotek pamiątkowych i nasza reprezentacja Kwiatu Dolnośląskiego.
Pierwsze to trzeba przypiąć swój numer startowy
 Rozgrzewka to podstawa

 Zobaczcie ile nas było , ok. 600 osób
 I ostatnie metry  razem z Maćkiem- głównym bohaterem całej akcji
 Nasza ekipa na mecie
 a na końcu radość z medali

Powiem wam na koniec.  
Choć wiem, że moja kondycja wymaga zdecydowanej poprawy, to radość z wzięcia udziału na tak szczytny cel i ukończenie biegu daje ogromną satysfakcję.


7 komentarzy:

  1. Dla takiego celu zawsze warto - choćby przez kondycję do mety miało się doczołgać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny cel. Wspanialy gest i to najważniejsze.Miło mi Cię znów zobaczyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 km to nie byle co. Ważne , że biegłaś i dobiegłaś.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały cel Dobrusiu gratuluję medalu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Podziwiam Cie, że wzięłaś udział w takim biegu i moje gratulacje, że dobiegłaś. Ja to bym chyba padła po pierwszym kilometrze he he :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała sprawa - jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kondycji ,jestem pełna podziwu dla Twojego wyczynu,nie dałabym rady

    OdpowiedzUsuń