Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

sobota, 14 czerwca 2014

Mediowe breloczki

Kolejna zabawa na ArtGrupie to wymiana breloczkami do kluczy i nie tylko.
Moje już poleciały do koleżanek z grupy wymiankowej, więc nic, tylko czekać na przesyłkę, która i do mnie dotrze.
W końcu użyłam Inkę , która kupiłam w Katowicach.




20 komentarzy:

  1. Pięknie wymediowane a i tekturki jakie ciekawe- całuski Dobrusiu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie mediowanie to czarna magia, wiec dobrze, ze Tobie tak fenomenalnie to wychodzi i moge cieszyć oczy:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czym jest mediowanie, ale breloczki wyglądają ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!!
    Ty Dosiu mów,a właściwie pisz do nas po ludzku,bo pamietaj,że nie wszystkie Twoje obserwatorki zajmują się scrapbookingiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fantastyczne,już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wszechstronna jesteś ;) Piękne breloki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają jak miedziane co mi się bardzo podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale to świetne....normalnie genialnie ci to wyszło!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie Ci wyszly!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są!!! co do mojego tła - zwykły papier wizytówkowy, przez maskę nałożyłam gesso, podsuszyłam i psikałam jak się da mgiełkami (na pstrokato;) ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są!!! co do mojego tła - na zwykły papier wizytówkowy -na całą powierzchnię- przez maskę nałożyłam gesso, podsuszyłam i psikałam mgiełkami na pstrokato ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nic nie rozumiem ale breloczki są mega :)

    OdpowiedzUsuń