Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

czwartek, 16 października 2014

Easel Card w/g szablonu


ha ha ha
Po raz pierwszy napisałam świetny post bez niczego.
Posłusznie wkleiłam zdjęcie i link do wyzwania, zapisałam publikację z datą dzisiejszą i zapomniałam. A tu mam tyle do przekazania.
Szablon tej kartki sztalugowej znalazłam w google i tak mi się spodobał, że nie omieszkałam wypróbować.
Zapraszam z tego miejsca na nowe wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego w szablonem tej Easel card.

://blogscrapandme.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-19-i-wyniki-poprzedniego.html


14 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Ten turkus(?) i kratka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Dobrusiu dziękuję za miły komentarz a karteczka jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka ze wspaniałymi kwiatami !!
    A forma karteczki bardzo ciekawa
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet najlepszym się zdarza :) Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka!
    Może miałaś za dużo na głowie...najważniejsze, że umiesz się z tego pośmiać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, zrobiona z rozmachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnista karteczka. Kiedyś przyglądałam się temu tutorialowi, ale jeszcze jakoś nie udało się kartki zrobić :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna forma iiiiiiiiii niezłe wykonanie . Fajnie mieć polski wykrojniczek

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno trafiłam na ten szablon w google i obiecałam sobie, że po powrocie do kraju pierwszą pracą będzie właśnie taka kartka sztalugowa. Piękną kartkę stworzyłaś- wspaniała aranżacja i bardzo ciekawe połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń