Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

piątek, 25 stycznia 2013

KURS NA KARTKĘ DONICZKĘ





Przedstawiam kurs na kartkę doniczkę , który  znalazłam na stronach rosyjskich.  Mnie ona zachwyciła i już nie raz ją robiłam .










Przypomnę skromnie moją kartkę tego kształtu.





10 komentarzy:

  1. Chyba się skuszę i postaram zrobić. Bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widziałam kiedyś doniczki, ale takie otwierane. Te z wyciąganym karnecikiem podobają mi się dużo bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna-taka optymistyczna:) Fajnie, że udostępniłaś sposób wykonania. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka:)Świetny pomysł na kształt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna kartka jesli pozwolisz to może kiedys zainspiruje sie Twoją karteczką.zapraszam na candy do mnie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o chciałabym taką zrobić bo nie zrobiłam w życiu jeszcze ani jednej kartki .. a podpowiesz rozmiary?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna:)! Idealna na dzień Babci, albo Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście wygląda bardzo efektownie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł! ogrodnik ze mnie kiepski, ale papierowa doniczka może się uda ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kursik-dzięki za podsunięcie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń