Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

sobota, 19 stycznia 2013

QUILLINGOWE CYNIE- wyzwanie

Znalazłam piękne quillingowe cynie  na stronach rosyjskich i mam nieodpartą ochotę je zrobić.  Jak widzę jeszcze kilka osób ma taką ochotę, więc czemu nie ogłosić wyzwania w/g kursu. 
O i macie !


 Zasady proste:
-zrobić dowolną  formę z wykorzystanie co najmniej 3 kwiatków  w/g kursu
-załadować w komentarzach odnośnik do strony na swoim blogu
-czas  wykonania do 15 lutego  do północy

Wyniki ogłoszę 20 lutego .
I zrobię to przy pomocy Randoma, bo wiem , że wasz prace będą przepiękne i sama nie będę w stanie wyłonić zwycięzcy. 
Nagroda przewidywana !!!!!! 

 A teraz pokażę kurs obrazkowy jak to łatwo zrobić. ha ha ha










27 komentarzy:

  1. Przepiękne cynie,wyglądają jak żywe:)
    Pozdrawiam zdolne rączki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamuniu jakie cudne:)Prześlicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Przepiękne! Wyglądają niesamowicie! No to czekam na Twoją pracę z nimi:D

    Może być na wyzwanie w Pomorskim;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Nawet bym nie pomyślała że coś takiego można zrobić z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieło sztuki... przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ależ piękne. Wyobrażam sobie ile cierpliwości potrzeba. Też bym miała ochotę spróbować ale boję się, że nie wytrwam do efektu kocowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chętnie skorzystam z pomysłu, jeśli można? Są naprawdę śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jeszcze ktoś dołączy się do nas?
      Warto czasem spróbować, a każdy efekt będzie świetny.
      Ale musimy dać sobie trochę czasu, bo z nim u mnie krucho.

      Usuń
  8. Cynie są cudowne, ale i pracochłonne. Dobrze, że dałaś dużo czasu. Pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne :D chyba się skuszę ja albo moja Mamcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie w domu macie , tak artystycznie razem . Chciałabym mieć kogoś takiego, choć często podpatruję , kiedy mąż maluje obrazy. Ale to wyższa szkoła jazdy . Ja mogę tylko podebrać kilka akwareli i akryli do kolorowania stempelków.

      Usuń
  10. Wow- dodaję do ulubionych....

    OdpowiedzUsuń
  11. Powaliły mnie te cynie!!! Obiecuję spróbować, ale nie wiem, czy efekt będzie nadawał się do publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Dobrusiu!
    Córa zrobiła już jedną cynię - zabrało jej to więcej czasu niż myślała, bo była pewna, że skończy dzisiaj, ale jeszcze co najmniej 2 musi wykleić :)

    Ja może też się skuszę i spróbuję swoich sił :)

    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrusiu, jakie piękne:)!!!Muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życze powodzenia i do dzieła scrapujące Polki
      mam już pocięte paski, przyznam się- puściłam na dobrej niszczarce!, więc zaczynam kręcić.

      Usuń
  14. Dobrusiu, cudo wyczarowałaś:) Chętnie dołączę do Twojego wyzwania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż zaniemówiłam, przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak żywe! Przepiękne. Jestem pod duuużym wrażeniem! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam.Dość długo zwlekałam z odpowiedzią na twoje zaproszenie,ale jestem.
    Moja praca jest prawie ukończona więc staję do wyzwania.Pozdrowiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście robią ogromne wrażenie. Są przepiękne
    pozdrawiam - Beata

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, to znowu ja. Cynie wywarły na mnie tak ogromne wrażenie, że postanowiłam podjąć spóźnione wyzwanie. Żałuję, że dopiero teraz natknęłam się na Twoje wyzwanie, ale mam nadzieję, że się zgodzisz.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, to znowu ja. Cynie wywarły na mnie tak ogromne wrażenie, że postanowiłam podjąć spóźnione wyzwanie. Żałuję, że dopiero teraz natknęłam się na Twoje wyzwanie, ale mam nadzieję, że się zgodzisz.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń