Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

wtorek, 4 czerwca 2013

MĘSKA KARTKA

Tak właściwie to moja pierwsza męska kartka  Cykliści tak mnie urzekli, że nie mogłam się im oprzeć. Pocięłam też nowe papiery vintagowe, które kupiłam w sobotę we Wrocławskiej  Kreaterii
Na dodatek zrecyklingowałam torbę na prezenty i stąd kwiaty .
Całość- jak widać.
A że niedługo będą imieniny męża mojej Mamy to taka karteczka aż się prosi.

ZGŁASZAM NA WYZWANIE

http://123scrapujty.blogspot.com/2013/05/wyzwanie14-meska-kartka.html

http://pomorskie-craftuje.blogspot.com/2013/05/zainspiruj-sie-6-geomertycznie.html
u mnie prostokąty


16 komentarzy:

  1. Jest świetna. Cykliści też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza, ale bardzo udana :-) A Kreaterię uwielbiam za te wszystkie półki z papierami. Szkoda, że mam tak daleko - a zakupy przez internet to już nie to samo :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udany męski debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska...a cykliści...popatrzyłam sobie na nich troszkę dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra ta Twoja karteczka, bardzo pomysłowa i..bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej , jaka zmiana strony ... podoba mi się ale zwątpiłam gdzie jestem . Kartka bardzo fajnie wyszła . Recyklig mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Cykliści wspaniali, no i udany męski debiut, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi facetami to jest odwieczny problem;)Kupić coś dla faceta to problem,zrobić coś dla faceta też problem.Ty sobie Dosiu poradziłaś na szóstkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna ta kartka :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kartka,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie takie uwielbiam.Cudna...
    P.S Poczta działa niezawodnie- ja też dostałam dziś -jeszcze raz dziękuję za śliczną pracę i pół-pasmanteryjnego : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna!
    ps. Dobrusiu - proszę podlinkuj w wyzwaniu tę karteczkę, bo podlinkowałaś stronę 123 Scrapuj Ty

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem trzeba podjąc i takie wyzwania ;)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Ki DT PC

    OdpowiedzUsuń