Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

poniedziałek, 8 lipca 2013

ZLOTOWE KONKURSY

Już po zlocie!
Szkoda wielka, bo poznałam ogrom wspaniałych zapasjonowanych dziewczyn, które do tej pory znałam tylko z blogów.
Dziewczyny, było mi wspaniale was poznać i wspólnie tworzyć.

ale, ale.....
Mogę tak się rozpisywać bez końca, a chciałam wam pokazać moje skromne twory zrobione na konkursy  roztrzygane na zlocie.
A oto one......
Kartka z wakacji- zrobiłam  z przymrużeniem oka, a plażowiczka przesyła  pozdrowienia
,,Tak sobie dryfuję, chłopaków prowokuję
A nuż się jakiś napatoczy i ochoczo do wody wskoczy.
Bo moje galotki, pożyczone od Ciotki, sprawiają,
Że niejeden wymięka i u stóp moich stęka"

o
Kolejny  konkurs to ,,Wakacje nad morzem" i mój morski scrap, który zgłaszam również na wyzwanie
 http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/07/wyzwanie-15-morza-szum.html

No i reszta konkursowych prac.
Lampion, który został wyróżniony.
Zgłaszam również na wyzwanie 

http://craft-szafa.blogspot.com/2013/07/14-recyklingowo-niescrapowo-i-byszczaco.html
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2013/07/wyzwanie-recyklingowe.html 

I konkurs ,,Z babcinej szuflady" - mój wianek z koronek połączonych z szyfonem, wstążką i sznurkiem bawełnianym, również wyróżniony.

13 komentarzy:

  1. Świetne prace. Pierwsza kapitalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa i wszystko jasne - zastanawiałam się, kto zrobił lampion podobny do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, każda jest fantastyczna, a wierszyki bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam
    Pierwsza kartka- rozwałka!!!!!!!!! Skąd ten wierszyk- Twój? Powinnaś zrobić taki konkurs na kartkę do tego wierszyka!!!!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne prace dobrosia hubka38 ma rację co do wierszyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten słoiczek! Dziekuję za udział w wyzwnaiu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne prace ,a szczególnie pierwsza z mottem wiersza ...rewelacja ... szkoda ,ze nie miałam takiej do wysłania na moich wakacjach w Stegnie

    OdpowiedzUsuń