Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

niedziela, 10 marca 2013

WIELKIE QUILLINGOWE JAJO






      Słyszę w uszach tylko piosenkę Dżemu na widok mojego jaja, a ma wysokość ok 30 cm. Co prawda nie jest złote, ale nie można mieć wszystkiego . A mam satysfakcję, bo to moje Jajo dostało 2 miejsce na wyzwaniu Spisu Blogów Polskich  w wyzwaniu PRZYWOŁAJ WIOSNĘ.
http://polskiehandmade.blogspot.com/2013/02/przywoaj-wiosne-wyniki.html


I szybki kurs jak zrobić jajo... 






                                                        

19 komentarzy:

  1. Jakie PIĘKNE! Ja próbuję okleić moje jajo quillingiem, ale o kwiatkach nie pomyślałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Piękne jajo w radosnych wiosennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Naprawdę zasłużyłaś na nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja Cię :D ile stokrotek! Masz cierpliwość! Ja przy cięciu paseczków wymiękam :P piękne jajo!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne... podziwiam cię za tą cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pod wrażeniem wielkości !! no po prostu niesamowite :) gratuluję 2 miejsca !

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje!!! w 100% jajo zasługuje na to wyróżnienie. Te kwiatki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest niesamowite :) Robi wrażenie - super pozytywne :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest fantastyczne! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Gratuluję wyróżnienia:) Wiem, ile pracy włożyłaś w zrobienie tego jaja - giganta, bo też robiłam podobne, choć nie takie ogromne. Stokrotki rzeczywiście przywołują wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:)Twoje jajo jest imponujące,wiec nagroda w pełni zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję,jajo odlotowe i bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wiosenne radosne jajo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i cierpliwość trzeba mieć

    OdpowiedzUsuń
  15. wow co za jajco super a tak przy okazji gratulacje za 2 miejsce a ponadto bardzo dziękuję za prezencik otrzymany w dniu dzisiejszym wszystko jest świetne gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!!! I zazdroszczę cierpliwości:))) Jajo jest cudne i z pewnością wywołuje uśmiech na twarzy nawet w pochmurny, zimny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raju ...
    Czegoś takiego jeszcze nie widziałam ...
    Jest cudowne ...
    Brak mi słów ...
    Ile Ty różności robisz i to jeszcze jakich ...
    Jajko mnie po prostu zniewoliło ...
    Gratuluję nagrody ...
    Jak najbardziej zasłużona ...
    Ale ile pracy to wymagało to nie potrafię sobie wyobrazić ...
    Wspaniałe jest ...

    Co do Dżemu ... Uwielbiam Pawia ...
    Jeden z moim ulubionych kawałków Dżemu a jak śpiewa go Rysiek ... mmm ...

    OdpowiedzUsuń