Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

czwartek, 16 stycznia 2014

Pora na kalendarze

Oj pora, pora , ale ja w tym roku swój kalendarz robię w innej formie.
 Tak więc u mnie bryluje kalendarz ścienny.  Każdy miesiąc osobno z moim dekoracyjnym motywem przewodnim.
A jak Styczeń- to Zima i postanowienia noworoczne, by być szczęśliwą i mieć wspaniałe życie.



 Zgłaszam na wyzwanie

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2014/01/wyzwanie-tematyczne-1.html
http://szmek-bloguje.blogspot.com/2014/01/11-wyzwanie-u-szmeka.html




7 komentarzy:

  1. Siadłam se normalnie!Strasznie ,bardzo,ogromnie mi się podoba;)))
    Pomysł z pojedynczymi kartkami jak dla mnie genialny,bo jak zacznie się robić następny miesiąc,to pamięta się o zmianie;)
    U mnie w sierpniu zazwyczaj na ścianie królował marzec;))
    Z powodu mojej sklerozy,nie miewam już kalendarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł.Może ja też sama sobie zrobię kalendarz bo jeszcze żadnego nie mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kalendarz. Zajrzałam tu w celu znalezienia inspiracji na laurkę na Dzień Babci i Dziadka. Jestem zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oj podoba mi sie, podoba....zwłaszcza ta kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa koncepcja :), nie wpadłabym na taki pomysł, żeby każdy miesiąc robić przy końcu innego :). Mobilizacja do działania przez cały rok. Genialne! Dziękuję za udział w wyzwaniu u Szmeka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, pomysł rewelacyjny!
    Dziękuję za udział w zabawie SZMEKa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu SZMEKa.

    OdpowiedzUsuń