Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

środa, 12 marca 2014

Pierwsze sowy

Będę szczera - nie lubię sów !
Ale...........
Przyszedł czas, żeby zmierzyć się z tym tematem, w tej formie i tej technice.

 Moje sówki  zrobiłam  na  Marcowy Tag .



No właśnie. Czytam Wasze komentarze, dziękując za wszystkie pochlebne i wyrazy ubóstwiania  sów wszelkiej maści. Informuję, że właśnie na przekór i w porozumieniu z moją rogatą duszą nie jestem w stanie ich pokochać tak jak Wy.
Przepraszam, lecz w pełni rozumiem Wasze uwielbienie. :)

24 komentarze:

  1. a ja uwielbiam huhu ;)))))))) i ładnie Ci wyszło ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły :-))) Wspaniałe tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubisz sów ?? Nawet głośno o tym nie pisz :) Ja uwielbiam sowy pod każdą postacią. Twoje tagowe również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że nie lubisz to...fenomenalnie Ci wyszla ta sowia praca.Bardzo Ci dziekuje za mile slowa pod moim adresem:)))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotki, piękne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło.Tło jak kora pasuje do całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! Ale super tag! Cudny :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana:)- sadzac po tym tagu juz pokochałas sowy!:)) boski jest! ja osobiscie sowy uwielbiam, swojego czasu prowadzilam ich obserwacje i obraczkowanie wraz z kolegami zkola ornitologicznego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak jest świetny !!!
    Ładne sówki no i na tagu te tło przypominające korę - rewelka !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowa mądra głowa a w Twoim wykonaniu dodatkowo piękna.

      Usuń
  10. Piękne sówki na wspaniałym tle i wcale nie widać Twojej,do nich niechęci,wręcz przeciwnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja sowy bardzo lubię :) Swietnie to wygląda . To czerwonawe tlo fajnie pasuje do szarej sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tag wraz z sówkami prezentuje się świetnie :))) Kolorystyka idealna! Dziękujemy za udział w zabawie z tagami na UHK Gallery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Eeee tam nie lubisz-a tak pięknie je usadziłaś na ciekawie zrobionym tle-podoba mi się tag!

    OdpowiedzUsuń
  14. choć ich nie lubisz to i tak tag wyszedł super kolorki super dobrałaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny pomysł, a Twoje sowy patrzą inteligentnie i myślą...nie wiem o czym :)
    pozdrawiam i cieszę się, że obiadek jednogarnkowy przypadł do smaku.

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz... że ja też sów nie lubię i zrozumieć kompletnie nie mogę tego sowiego szału, który od roku opanowuje kolejne blogerki i nie tylko...
    i sowy chyba też mnie nie lubią.. bo jedna jedyna, którą naprawdę lubiłam a w postaci broszki dostałam od siostry... opuściła mnie przy pierwszej możliwości, przy pierwszym założeniu ;-)))
    ale za to te esy-floresy i zawijasy w tle podobają mi się bardzo ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne tło wyczarowałaś, fantastyczny tag. Sowy też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace!
    Zapraszam do siebie http://iguzikzpetelka.blogspot.com/, wyprzedaję przydasie i papiery, może znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tło jest fantastyczne! Nawet, jeśli nie lubisz sów, to potrafisz je pięknie wykorzystać - tym bardziej podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tam lubię sowy ;) Śliczny tag, ciekawe kolory - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też ich nie miłuję , ale Twoją polubiłam ... tło jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  22. ten tag to jeden z moich faworytów, cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń