Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

niedziela, 27 stycznia 2013

HORTENSJE

W końcu zrobiłam kartkę z przepięknymi hortensjami, do których przymierzałam się od dłuższego czasu.
pierwszy kurs jak zrobić hortensje na portalu Scrapujące Polki
 http://scrapujace-polki.ning.com/page/papierowe-hortensje-autorka-mollik
a ostatnio zlazłam podobny kurs na blogu  Kitty Kraft
http://kittiekraft.typepad.com/kittiekraft/2011/05/hydrangea-tutorial.html 
Osądźcie sami, które hortensje robi się wygodniej. Wykorzystałam tutaj jako łodygę sznurek twist-art,
 a tło potraktowałam mgiełkami własnej roboty w/g kursu na wspaniałym blogu   Kuchnia pełna cudów
http://kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com/2010/10/w-lochu-mistrza-eliksirow.html
Widzę, że wpadłam w te kursy i sypię nimi jak z rękawa, Ale wiem, że bardzo pomagają i uczą .
Powodzenia




16 komentarzy:

  1. Prześliczna jest:)Kwiatki są cudne:)Jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrusia te kwiatki są wspaniałe!!! chyba niebawem i u mnie sie pojawia na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwała z takich ust to największa nagroda.... ha ha ha .
      Jak tak wygrana?

      Usuń
  3. Przepiękna! I kolorek fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca. Ujął mnie pasek z wydziurkowanymi kwiatkami z perełka w środku. Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca. Urzekł mnie pasek z wyciętych kwiatków z perełkami w środku. A jeśli chodzi te kwiatki o które pytałaś to od dłuższego czasu zabieram się post z kursem do nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądaja wspaniale. I dość prosto wykonuje się je. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka! Kurs na kitty kraft widziałam już dawno i efekt jest zachwycający :) choć sama nie zmierzyłam się jeszcze z hortensją, nie mam odpowiedniego dziurkacza :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna , a hortensje jak żywe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kursik a co do kartki jest super

    OdpowiedzUsuń