Etykiety

ALBUMY (7) ALTERED ART/ MIXED MEDIA (5) ART JOURNAL (22) ATC (64) BIBUŁA (1) BLEJTRAM (20) BOBINKI (1) BOMBKA (3) BOŻE NARODZENIE (77) candy (5) CHOINKI (1) CHRZEST (12) CLEAN & SIMPLE (1) COLLAGE (1) CREATIVE CORNER BLOG (2) CZEKOLADOWNIK (2) DARY NATURY (2) DEKORACJE (25) DEKORACJE DLA DZIECI (1) DZIECIĘCA (17) DZIEŃ BABCI (3) DZIEŃ MAMY (11) DZIEŃ TATY (3) EMBOSSING (2) EXPLODING BOX (6) FOLDER CD (1) GRUDNIOWNIK (2) GWIAZDA (1) HAFT WSTĄŻECZKOWY (3) IDENTYFIKATOR (5) IMIENINY (26) INNE (7) IRIS FOLDING (14) JAJKA (4) JARMARK (1) KALENDARZE (5) KARTKA DRABINOWA (1) KARTKA GATE-FOLD (3) KARTKA KSIĄŻKOWA (2) KARTKA PARAWANOWA (2) KARTKA PRZESTRZENNA (5) KARTKA SCHODKOWA (3) KARTKI (308) KARTKI NAMIOTOWE (2) KARTKI SZTALUGOWE (27) KOMUNIA (17) KONDOLENCJE (1) KOPERTÓWKA (9) KOREK (1) KORONKI (10) KSIĘGI (18) KWIAT DOLNOŚLĄSKI (6) KWIATY Z FILTRÓW (6) LIFT (7) LO (23) MAGNESY (2) MAGNOLIA (2) MAKARON (1) MANGA (2) MASA PLASTYCZNA (16) MASKA (20) MEANDER BOOK (2) MEDIA (30) METKI (2) MINI ALBUM (6) MOO (1) NARODZINY (9) NOTES (13) OBRAZKI (3) ORIBANA (2) ORIGAMI (3) PAPER DOLL (1) PAPIEROWE KWIATY (80) PARAWAN (1) PATYCZKI PO LODACH (2) PREZENTY (2) PRZEPIŚNIK (2) PUDEŁKA (7) QUILLING (13) RAMKA (2) SERCA (4) SHABBY CHIC (13) SHAKER CARD (4) STEAMPUNK (7) STEMPLE (44) STEMPLE PRIMA (1) SZABLON (1) SZKŁO (1) ŚLUB (52) TACZKI (1) TAGI (25) TALERZYKI PAPIEROWE (1) TAŚMA WASHI (2) TEA (1) TEKTURKI (13) TIUL (2) TORT PAMPERSOWY (1) TUSZ (95) TUTORIALS (22) URODZINY (41) VINTAGE (26) WAKACJE (1) WALENTYNKI (24) WARSZTATY (8) WIANKI (17) WIELKANOC (56) WIKLINA PAPIEROWA (2) WITRAŻ (1) WSTĄŻKA (14) WYZWANIA U DANUSI (1) Z INNEJ BECZKI- JADŁO (4) ZAKŁADKI (4) ZAPROSZENIA (6) ZAWIESZKA (5) ZLOT (12) ŻYCZENIA (1)

niedziela, 8 stycznia 2017

Vintagowy blejtram

Ooo właśnie spojrzałam kiedy byłam tu ostatni czas. 
Trochę dawno, ale jesteście w błędzie myśląc, że nic nie robiłam.
Mam nadzieję, że jeszcze zdążę podzielić się z wami moimi wcześniejszymi tworami.
Ale teraz na bieżąco wspomnienie wczorajszego warsztatu z Agą Baraniak, gdzie stworzyłam ramę ze zdjęciami w stylu vintage. Nowy styl i technika , którą poznałam przypadła mi go gustu. Oj przydała mi się też tutaj moja ukochana drukareczka Canon Selphy, którą kupiłam sobie na Mikołaja. 
Byłam grzeczna więc teraz mogę tworzyć miłe dla oka mojego rzeczy.
A do tego zabawa z kolorowaniem kwiatów akwarelami Renesans była przednia.



Zgłaszam na wyzwanie


















10 komentarzy:

  1. Cała ramka super, ale moje serce kupiły kwiaty są genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie .Pięknie w każdym najmniejszym zakamarku tej rameczki .Wyjątkowa praca .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam prace w takim stylu retro. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielka przyjemnością pospacerowałam sobie po Twoim blejtramie, po tych wszystkich szczegółach.... świetna praca, niezwykły klimat, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te wielowymiarowe elementy :) Cudowny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Styl retro to jest co lubię, świetna praca! Bardzo, bardzo mi się podoba, sama nie próbuje, wolę podziwiać innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna rameczka, fantastycznie Ci wyszła! Dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Powiem krótko - Ś W I E T N Y B L E J T R A M !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny blejtram. Nie mam nic więcej do dodania :) Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrusiu jak dla mnie bomba! Zdjecia, dodatki...kwiaty :) wyszło spójnie i naprawde ciekawie! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń